sobota, 1 lipca 2017

Blog miesiąca - Lipiec


Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się kilka lat temu, kiedy zostałam mamą po raz pierwszy. Na początku pisałam bardzo mało, przeważnie były to recenzje testowanych produktów, które otrzymywałam w ramach różnych kampanii reklamowych. Po pewnym czasie zdobyłam wielu stałych obserwatorów i czytelników, którzy dzięki komentowaniu dawali mi "kopa" do dalszych działań. Od niespełna roku istnieję na blogerze, a mój blog stał się miejscem dla ludzi o różnych zainteresowaniach. Na nim znajdują się recenzje kosmetyków dla Pań i Panów, zabawki i akcesoria dla dzieci, odzież, a od czasu do czasu pojawiają się też przepisy kulinarne. Na początku traktowałam to jako zabawę, lecz pisanie stało się moją pasją, codziennie uczę się czegoś nowego i staram się rozwijać. Mam nadzieję, że z roku na rok będę coraz lepsza w tym, co robię i zdobywać będę coraz to więcej czytelników.

Więcej o Zuzannie możecie się dowiedzieć w zakładce ''O mnie''.




2 komentarze:

Dołącz do nas już dziś:

Wypełnij formularz zgłoszeniowy.

BLOGI URODOWE

BLOGI MODOWE

Copyright © 2016 Biblioteka urody , Blogger